
04 czerwca 2025
One Digital to wspólny projekt Grupy Eurozet, Wyborcza.pl i Gazeta.pl, który łączy siłę największych marek medialnych w kraju w jeden spójny produkt reklamowy.
W ramach oferty One Digital działy sprzedaży mediów z Grupy Agora oferują m.in. produkty typu flat fee – tzw. dniówki, czyli jednodniową emisję reklam na stronie głównej Gazeta.pl, we wszystkich serwisach Wyborcza.pl oraz we wszystkich serwisach Grupy Eurozet (m.in. radiozet.pl, tokfm.pl, antyradio.pl). Rozszerzoną wersją dniówki jest emisja obejmująca również inne serwisy Gazeta.pl, takie jak m.in. Next.Gazeta.pl czy Kobieta.Gazeta.pl. Klienci mają też możliwość wyboru dwudniowej emisji weekendowej w kanałach internetowych całej Grupy.
Jednym z produktów One Digital jest również pakiet Reach & Rich, który łączy różne formaty i kanały: jednodniową emisję display w internecie, tygodniową emisję spotu audio, pięciodniową kampanię wideo na 80 ekranach w galeriach handlowych, tygodniową kampanię odsłonową oraz artykuły natywne. Uzupełnieniem oferty są klasyczne pakiety display CPM w serwisach mediów Grupy Agora, co pozwala na elastyczne dopasowanie kampanii do celów klienta.
Oferta One Digital obejmuje również reklamę programatyczną, która – dzięki współpracy z Yieldbird – umożliwia zakup praktycznie całej powierzchni digitalowej Grupy Agora w jednym miejscu. To wygodne i efektywne rozwiązanie dla reklamodawców, którzy chcą korzystać z automatyzacji w planowaniu i realizacji kampanii w najwyższej jakości środowisku mediowym.
One Digital oferuje markom nie tylko zasięg, ale i jakość – umożliwiając obecność przy materiałach premium, w kluczowych momentach dnia i w różnorodnych kanałach konsumpcji mediów: w internecie, streamingu audio i przestrzeni miejskiej.