AdSerwer
System do emisji, zarządzania, raportowania i analizy kampaniami reklamowych w Internecie.
System do emisji, zarządzania, raportowania i analizy kampaniami reklamowych w Internecie.
Stopień dopasowania grupy docelowej do całości populacji danego medium. Wskaźnik pokazuje o ile wartości uzyskiwane dla grupy celowej odbiegają od wartości uzyskiwanych dla innej grupy porównawczej (np. całej populacji). Wartość indeksu powyżej 100 oznacza lepsze dopasowanie w populacji.
Limit wyświetleń reklamy przypadających na użytkownika w określonym czasie.
Model rozliczeniowy związany z reklamą online, oznacza koszt jednego kliknięcia wykonanego przez użytkownika w promowaną reklamę.
Model rozliczeniowy związany z reklamą online, oznacza koszt wykonania jednej istotnej dla nas akcji przez użytkownika
Model rozliczeniowy związany z reklamą online, oznacza koszt pozyskanie kontaktu (leada).
Model rozliczeniowy związany z reklamą online, oznacza koszt pozyskania zakupu w sklepie online.
Model rozliczeniowy związany z reklamą online, oznacza koszt dotarcia do 1000 użytkowników z prezentowaną reklamą, koszt 1000 odsłon tej reklamy.
Wyrażony w procentach stosunek liczby kliknięć reklamy do liczby jej wyświetleń.
Hasło mające zachęcić odbiorcę naszej reklamy do wykonania oczekiwanej przez nas akcji (np. kliknięcia).
Tworzenie i dystrybucja wartościowych treści w celu przyciągnięcia i zaangażowania odbiorców oraz niestandardowe rozwiązania, budujące eksperckość, wizerunek i świadomość marek.
Reklama graficzna wyświetlana na stronach internetowych.
Reklama o tradycyjnym rozmiarze, która rozwija się po najechaniu na nią kursorem, ukazując dodatkowe treści przekazu reklamowego. Zabranie kursora z obszaru reklamy powoduje jego zwinięcie do podstawowej wielkości
Model rozliczeniowy, w którym opłata za usługę jest stała, bez względu na liczbę odsłon, kliknięć czy oczekiwanych działań podjętych przez użytkowników. Model bierze pod uwagę głównie czas podjętych działań reklamowych (dzień, tydzień, miesiąc).
Dostosowanie treści reklamowych do lokalizacji użytkownika.
Grupa osób o określonej płci, wieku lub innych parametrach, do której kierowane mają być Materiały Reklamowe Klienta.
Reklama emitowana na całej powierzchni okna przeglądarki lub na całym ekranie, w czasie oczekiwania na załadowanie kolejnej strony odwiedzanego serwisu.
Określone działanie jakiego oczekujemy od odbiorców naszych działań reklamowych. Może to być dla przykładu wysłanie formularza kontaktowego, zakup, polubienie strony na Facebooku czy inna akcja wyznaczona jako cel kampanii marketingowych
Procent odtworzeń reklamy, które zostały wysłuchane w całości.
Pojedyncze wyświetlenie strony internetowej.
Reklama, która jest dopasowana do wyglądu i formatu treści na danej stronie.
Rodzaj internetowej audycji audio o nieustalonej długości, którą można odsłuchać przy pomocy smartfona, komputera lub odbiorników z funkcją smart.
Podcast inspirowany i tematycznie dopasowanego do komunikacji marketingowej i grupy celowej klienta.
Podcast, w którym marka obecna jest w formie przekazu reklamowego, najczęściej na początku audycji.
Audio odpowiednik klipu instream znanego z tradycyjnego marketingu wideo, emitowany przed contentem. Standardowy czas trwania spotu to 15, 30 lub 60 sekund.
Automatyczne kupowanie i sprzedaż przestrzeni reklamowej za pomocą algorytmów.
Reklama audio/dxwiękowa – rodzaj reklamy, która opiera się na wykorzystaniu dźwięku do przekazywania informacji i promowania produktów, usług lub marek.
Reklama wideo (Video Advertising), to technika promowania produktów, usług czy marek za pomocą filmów wideo w internecie
Ponownie docieranie do użytkowników zaznajomionych z naszą witryną i komunikatem reklamowym.
W odniesieniu do reklamy w danym serwisie, oznacza emisję reklamy na stronach serwisu należących do danej kategorii, np. firma, finanse, podatki, itd.
Emisja reklamy we wszystkich serwisach należących do sieci.
W odniesieniu do reklamy w danym serwisie, oznacza emisję reklamy na wszystkich stronach serwisu
W przypadku digital audio, sponsoring polega na obecności marki przy wybranym contencie, najczęściej podcaście lub całej serii podcastów.
Dostęp do sygnału tradycyjnych stacji radiowych transmitowanych drogą internetową.
Marketing cyfrowy umożliwia kierowanie przekazu reklamowego do konkretnej grupy odbiorców.
Unikalny adres danego zasobu sieciowego, np. witryny internetowej (strony html), obrazu, pliku FTP, który określa jego lokalizację w sieci komputerowej oraz mechanizm pobierania go. W większości przeglądarek internetowych adres URL widoczny jest w górnej części strony w pasku adresu.
Element adresu URL, który pozwala monitorować ruch wygenerowany przez dane łącze w Google Analytics. Parametry UTM działają w każdym typie kampanii.
Wskaźnik dostarczający informacji na temat tego, jaka część emisji (wyświetleń) reklamy była widziana przez użytkownika.
Liczba lub odsetek osób, które w okresie trwania kampanii przynajmniej raz zetknęły się z przekazem reklamowym.