Portfolio Grupy Eurozet składa się z aż 11 różnorodnych serwisów: Radiozet.pl, Tokfm.pl, Złoteprzeboje.pl, Antyradio.pl, Meloradio.pl, Chillizet.pl, Radiopogoda.pl, , Rockradio.pl, Planeta.pl, Tuba.fm oraz radiostacja.pl, co pozwala na realizowanie zarówno szerokozasięgowych, jak i sprofilowanych kampanii reklamowych dla naszych Klientów.
Realizujemy działania zarówno w formie kampanii digital audio, wideo czy display na www, moblie czy aplikacjach (w modelu direct lub programmatic), jak i wykorzystując rozwiązania podcastowe, content marketingowe, natywne czy niestandardowe dopasowane do potrzeb naszych Klientów.
Jesteśmy jednym z kilku wydawców na polskim rynku, który, dzięki współpracy ze skandynawskim partnerem – ADNAMI, wdrożył na swoich serwisach możliwości reklamy high impact.
Odgrywamy kluczową rolę w rewolucji podcastowej, dostarczając wysokiej jakości treści, tworzone przez profesjonalnych dziennikarzy radiowych i specjalistów w swoich dziedzinach.
Posiadamy największą bibliotekę podcastów, w skład której wchodzą zarówno podcasty z audycji emitowanych w naszych stacjach, jak i te tworzone wyłącznie do internetu.
Zapewniamy obecność przy wiarygodnych, opiniotwórczych i wysokiej jakości treściach redakcyjnych. Nasi autorzy to znani dziennikarze, specjaliści w swoich dziedzinach, zdobywający nagrody branżowe.
Pośredniczymy we współpracy z podcasterami niezależnymi w zakresie sponsoringów i lokowania marki lub produktu, a także pomagamy naszym Klientom tworzyć własne branded podcasts.
Regularnie badamy trendy na dynamicznie rosnącym rynku podcastowym – jesteśmy autorem raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, który realizujemy każdego roku już od 5 lat. To jedyne cykliczne badanie w Polsce, dotyczące zwyczajów słuchania podcastów, trendów demograficznych oraz reklamy w podcastach. Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły!
Reklama audio na serwisach Grupy Eurozet w modelu direct i programmatic.
Reklama wideo w playerach na serwisach Grupy EUROZET w modelu direct i programmatic.
Reklama display na serwisach Grupy EUROZET w modelu direct i programmatic.
Reklama przy podcastach publikowanych na serwisach Grupy Eurozet:
Współpraca z podcasterami niezależnymi
Artykuły natywne oraz sponsorowane na wszystkich serwisach Grupy EUROZET
Sekcje specjalne
Konkursy oraz quizy
Działania niestandardowe dopasowane do indywidualnych potrzeb i grupy celowej Klienta – zarówno internetowe jak i łączone z innymi mediami