11 czerwca 2024
W ramach struktur Działu Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet awansowało aż 10 osób. Stanowiska dyrektorskie objęli Anna Chudzyńska i Michał Miętusiewicz.
Anna Chudzyńska awansowała na stanowisko Dyrektora Działu Niestandardów i Promocji. Od stycznia jej zespół zajmuje się również obsługą, budowaniem i realizacją ofert współpracy z niezależnymi podcasterami. Chudzyńska ma 23-letnie doświadczenie na rynku reklamowo-mediowym. Z Agorą związana jest od 2014 roku.
W Dziale Planowania Michał Miętusiewicz objął stanowisko Planning & Buying Directora. Z branżą radiową jest związany od 2007 roku. Do Grupy Radiowej Agora dołączył w 2010 roku. Jego nowe zadania obejmują m.in. analizę potrzeb produktowych.
To nie jedyny awans w Dziale Planowania. Małgorzata Rybkiewicz i Rafał Kłodnicki objęli stanowiska Radio Planning Group Managerów. Oboje przejęli kierownictwo nad połączonymi zespołami plannerskimi Eurozet i Tandem Audio Broker, integrując kompetencje obu dotychczasowych działów.
Mariusz Kozioł został AdTech & Product Managerem odpowiedzialny za wsparcie procesów nowych rozwiązań narzędzi reklamowych w obszarze FM, a Justyna Woźnicka-Kurcweil oraz Eliza Boruta awansowały na stanowiska Senior Media Plannera, natomiast Jakub Kulesza – na Media Plannera.
W ramach Działu Sprzedaży nowe, wyższe stanowiska objęli Michał Miedźwiecki – obecnie Business Development Digital Manager, który będzie wspierał rozwój nowych narzędzi i produktów audio oraz Łukasz Gancarz – obecnie Business Development Manager. Oprócz obowiązków handlowych, jest również odpowiedzialny za rozwój narzędzi i procesów usprawniających funkcjonowanie działu sprzedaży radia FM.
Na czele Działu Sprzedaży Agencyjnej w połączonych strukturach Grupy Eurozet stoi Maciej Moszczyński. Obecnie dział, którym kieruje, składa się z trzech Zespołów: Akcji Niestandardowych i Promocji, Planowania Radia oraz Sprzedaży Agencyjnej. Grupa Eurozet oferuje najobszerniejszy i najbardziej kompleksowy wachlarz produktów reklamowych w segmencie radio i audio na polskim rynku. Oferta obejmuje 9 własnych marek, w tym ogólnopolskie Radio ZET, ekskluzywny dostęp do pakietów, w skład których wchodzi 135 stacji radiowych oraz szeroką gamę kilkuset tysięcy polskojęzycznych podcastów i streamów audio.