14 czerwca 2024
Dział agencyjny Eurozetu oraz Doradztwo Medowie łączą siły i wprowadzają nową markę – Audio Broker. Zastępuje ona dotychczas funkcjonujące rozwiązania, porządkuje strukturę organizacyjną, a przede wszystkim będzie oferować klientom dostęp do najszerszej oferty reklamowej na polskim rynku audio.
Audio Broker będzie zajmował się obsługą domów mediowych i agencji reklamowych. W swojej ofercie konsoliduje sprzedaż FM oraz online z całego portfolio Grupy Eurozet, która jest dziś największym operatorem radiowym w Polsce. Oferta reklamowa Audio Brokera zawiera 9 marek obejmujących łącznie 72 stacje, Pakiet Niezależnych (63 stacje) oraz szeroką bibliotekę własnych podcastów i streamów audio.
– Audio Broker to efekt łączenia struktur i ofert po powstaniu Grupy Eurozet. Pracowaliśmy przez wiele miesięcy, aby znaleźć zupełnie nowe rozwiązania w zakresie reklamy radiowej i online, które pozwolą jak najlepiej wykorzystać potencjał naszego portfolio produktów. Teraz jesteśmy gotowi, aby zaprezentować je naszym klientom pod nową marką – powiedział Maciej Strzelecki, prezes zarządu Grupy Eurozet.
– Brand Audio Broker świetnie oddaje zakres naszych kompetencji biznesowych, które obejmują monetyzację powierzchni radiowych, portali należących do stacji radiowych, jak również innych nielinearnych powierzchni digital, w tym właśnie podcastów, streamów, aplikacji mobilnych czy social mediów – mówi Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający sprzedażą agencyjną w Grupie Eurozet. – Nasze kompleksowe podejście do reklamy, które prezentujemy w Audio Brokerze, łączy tradycyjne media z nowoczesnymi technologiami, co z kolei zapewnia naszym klientom skuteczną komunikację ze swoimi odbiorcami – dodaje.
Struktura organizacyjna nowej marki w Grupie Eurozet obejmuje cztery kluczowe obszary. Są to: zespół handlowy FM i online pod kierownictwem Agnieszki Handerskiej, zespół planerski i produktowy kierowany przez Michała Miętusiewicza, zespół niestandardów i promocji zarządzany przez Annę Chudzyńską oraz wsparcia analitycznego pod nadzorem Michała Dobrzańskiego. Na czele Audio Brokera stoi Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający sprzedażą agencyjną.
Audio Broker zastępuje marki Tandem Audio Broker oraz Eurozet w kontekście sprzedaży rynku reklam.