Podcasty niezależne

Rosnący rynek audycji on-demand oraz związane z tym wzrostem wzmożone zainteresowanie marketerów skłoniło nas do wprowadzenia do oferty Audio Broker także usług pośrednictwa dla komunikacji reklamowej osadzonej w audycjach podcasterów niezależnych (tj. tych twórców, którzy sami są swoimi wydawcami). Proponowane przez nas usługi obejmują najróżniejsze formaty współpracy, a wśród nich partnerstwa odcinków lub całych cyklów, a także lokowania marki i produktu. 

Na podstawie briefu klienta tworzymy oferty – zasięgowe, tematyczne, hybrydowe, a następnie opiekujemy się całością procesu, zarówno merytorycznie, jak i formalnie, zabezpieczając kontrakt odpowiednimi umowami z podcasterami.

Nasze oferty zawsze posiadają spójną koncepcję dla całej kampanii podcastowej, duży akcent kładziemy na dobór proponowanych tytułów oraz skuteczność zastosowanych rozwiązań komunikacyjnych dla marki. Wspierają nas w tym dane uzyskane z naszego dorocznego badania „Słuchacz podcastów w Polsce”, dzięki którym uzyskujemy wiedzę na temat konsumpcji medium w zróżnicowanych grupach docelowych oraz które pozwalają wyciągać wnioski na potrzeby planowanych konceptów i rekomendacji efektywnych ekspozycji brandu. 

Obecnie pozostajemy w kontakcie z niemal 200 podcasterami, znamy prowadzone przez nich cykle, treści które dostarczają oraz liczby związane z ich audytoriami – oczywiście stale poszerzamy tę bazę. 

Przygotowujemy także od A do Ż oferty tzw. branded podcasts, czyli podcastów należących do marek. Zajmujemy się wszystkim: począwszy od zasadnego i dystynktywnego pomysłu kreatywnego (i uwaga: wcale nie faworyzujemy tu wywiadów), przez dobór głosów, scenariusze, nagrania, postprodukcję aż po dystrybucję plików emisyjnych Twojego własnego podcastu.

Ze względu na indywidualny charakter każdej współpracy, wyceny tworzymy na podstawie konkretnego briefu od Klienta.

Propozycje formatów współpracy: 

1

Partnerstwo odcinka

Jedna z najpopularniejszych form reklamy w podcastach polegająca na umieszczeniu informacji o Partnerze na początku i/lub na końcu odcinka. (Rock&Borys i Cupra, Pierwsza Randka i SST, Glow Up Podcast i SST)

2

Odcinek dedykowany  

Odcinek w całości poświęcony kampanii/misji/produktowi Klienta. (Bez Schematu i SkyShowtime, ten Podcast Filmowy i SkyShowtime, Jeszcze Słowo i SkyShowtime) 

3

Odcinek tematyczny

Odcinek, którego tematyka stanowi idealne tło do zalokowania produktu Klienta. (Kolega Ignacy i TetraPak, Karolina Sobańska i W.Kruk, Słuchowisko i Airwaves) 

4

Specjalny cykl  

Kilka odcinków stworzonych we współpracy z Klientem np. w ramach już istniejącego podcastu. Głównym motywem jest tematyka wspólna dla całej serii a jednocześnie nawiązująca do misji/wizji Klienta. (Brejwo i Lego) 

5

Video-podcasty

Podcasty, w których Klient może być obecny nie tylko w wersji audio, ale i video. (Ciałość i Deichmann) 

6

Kampanie tematyczne

Kampanie, do których angażujemy wielu, różnorodnych podcasterów, ale każdy z odcinków zawiera charakterystyczny motyw wspólny dla całej komunikacji. (Kryminalni podcasterzy i SkyShowtime – „Poker Face”, podcasty parentingowe i SkyShowtime – „Psi Patrol”)

ZAINTERESOWANY?
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

KONTAKT KONTAKT
brief