Siła Radia

1
WYSOKI ZASIĘG

WYSOKI ZASIĘG

Od wielu lat radio charakteryzuje stabilny i wysoki zasięg słuchalności, co przekłada się na dotarcie do prawie 19 mln słuchaczy każdego dnia.

2
KONTAKT PRZEZ CAŁY DZIEŃ

KONTAKT PRZEZ CAŁY DZIEŃ

Radio to medium dnia, najwyższe zasięgi osiąga w dni powszednie pomiędzy 8 a 10, natomiast wysokie zasięgi utrzymują się również pomiędzy 6 a 17, a średni czas słuchania w dni powszednie to aż 4,5h.

3
BUDOWANIE WIĘZI ZE SŁUCHACZEM

BUDOWANIE WIĘZI ZE SŁUCHACZEM

Przekaz kierowany bezpośrednio do słuchacza za pomocą zmysłu słuchu, co angażuje wyobraźnię, inspiruje do przemyśleń i działań.

4
EFEKTYWNOŚĆ KOSZTOWA

EFEKTYWNOŚĆ KOSZTOWA

Kampanie radiowe charakteryzuje szerokie dotarcie z wysoką częstotliwością po niskim koszcie, przez co słuchacz zapamiętuje przekaz. Częstotliwość to bardzo ważny wskaźnik przy kampaniach sprzedażowych.

5
ODBIÓR NA RÓŻNYCH URZĄDZENIACH

ODBIÓR NA RÓŻNYCH URZĄDZENIACH

Poza standardowym odbiorem radia przez odbiorniki FM w domu czy w samochodzie, stacji radiowych możemy słuchać, używając laptopa czy smartfona.

6
BLISKO SŁUCHACZA

BLISKO SŁUCHACZA

Reklama emitowania w odpowiednich pasmach godzinowych może wpływać na decyzje zakupowe słuchaczy, np. w drodze na zakupy.

7
ELASTYCZNOŚĆ

ELASTYCZNOŚĆ

Kampanię radiową możemy uruchomić z dnia na dzień, możemy w jej trakcie zmienić spot czy przeplanować emisje.

8
PRECYZYJNE TARGETOWANIE

PRECYZYJNE TARGETOWANIE

Radio pozwala na dotarcie zarówno do szerokiej, jak i do wąskiej grupy docelowej.Ponadto jest  medium, które trafia do atrakcyjnego targetu, osób z wysokim potencjałem zakupowym.

9
MOŻLIWOŚCI DOTARCIA

MOŻLIWOŚCI DOTARCIA

Stacje radiowe charakteryzują różne koncesje nadawania, dzięki czemu możemy przeprowadzić kampanie ogólnopolskie, regionalne, jak i lokalne.

10
SILNE WSPARCIE MEDIAMIXU

SILNE WSPARCIE MEDIAMIXU

Kampanie radiowe bardzo często wykorzystywane są jako element większej strategii mediowej. Radio świetnie uzupełnia kampanie telewizyjne w ciągu dnia, a także efektywnie uzupełnia kampanie digitalowe, outdoorowe, prasowe.

11
BRAK ADBLOCKA

BRAK ADBLOCKA

Radio charakteryzuje niższy clutter reklamowy niż w telewizji, czy digitalu, ponadto reklama radiowa postrzegana jest jako mniej irytująca, co przekłada się na wyższą akceptację i niski poziom unikania reklam.

ZAINTERESOWANY?
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

KONTAKT KONTAKT
brief